روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس-راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نفوذی‌های جاسوس گفت: باید مدیریت کشور جهادی شود و به مانند همان دوران جنگ بچه‌های کارآمد و متعهد وارد کار شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 26
کد خبر: ۲۵۸۴۴۵

به گزارش راهبرد معاصر، محسن رضایی عضو تشخیص مصلحت نظام بعد ظهر امروز در یادواره ایثارگران و جانبازان شهر هزارسنگر آمل واقع در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان با بیان اینکه آمل شهر علم، عرفان، حماسه، غیرت، جهاد و شهادت بوده و هست، اظهار داشت: علمای بزرگواری که از دامن مردم شهرستان به میدان آمدند و کمک‌های بزرگی به اسلام و فقاهت کردند، کم نظیر است.

وی افزود: علمای بزرگواری، چون مرحوم حضرت هاشمی آملی، علامه و عارف بزرگ حسن‌زاده آملی و آیت‌الله جوادی آملی مفسر قرآن کریم که شناخته شده جهان هستند.

دبیر اقتصادی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه تنها شناسنامه آمل عرق بر این معیار‌ها و بزرگواران نیست بلکه در زمینه جانبازی، مجاهدت و شهدا کارنامه بزرگی دارد، تصریح کرد: با نثار یک‌هزار و ۴۰۰ شهید، شهدای مدافعان حرم، جانباز و ایثارگر نشان می‌دهد آن سابقه تاریخی از تبرستان تا یمن و امروز تا سوریه و لبنان احساس مسئولیتی بیش از هزار سال موج می‌زند.

رضایی با بیان اینکه فرماندهان زیادی در این شهرستان وجود داشته و سازمان رزم نیز، چون مالک اشتر و حضور لشکر ۲۵ کربلا و سایر گردان‌ها کارنامه خوبی برای مردم این شهرستان است، گفت: از حماسه ششم بهمن ۱۳۶۰ باید خاطره خوبی یاد کرد اینکه تازه چند ماهی در آن سال مسئولیت فرماندهی سپاه برعهده گرفته و به مراقبت از ایران می‌پرداختم؛ از اتحادیه کمونیست‌ها اخباری داشتیم و آبان ماه و آذرماه درگیری کوچکی با نیرو‌های آنها داشتیم تا ششم بهمن که وارد آمل شدند.

وی افزود: شما به این شهر می‌گویید هزار سنگر، اما در واقع سراسر سنگر بود و مردم وارد کار شدند و آنها رمز پیروزی را آمل دانستند؛ نیرو‌های کمونیستی بدشانسی آوردند و آن اینکه آنها وفادارترین و مذهبی‌ترین شهر ما را انتخاب کردند، در آن سال تا خود فرماندهی رفتند، اما خیلی سریع جلوی پیشرفت کارشان گرفته شد که تا هفت روز طول کشید تا همه آنها را جمع کنیم.

فرمانده سابق سپاه پاسداران یادآور شد: مردم آمل مدافع نظام و انقلاب هستند و انقلاب و جمهوری را فرزند خودشان می‌دانستند، جمهوری محصول همه انقلاب هستند و صاحبان اصلی نظام و انقلاب خود مردم هستند.

رضایی با اشاره به نقش آفرینی در دفاع مقدس عنوان کرد: این کشور ۳۰۰ سال عرصه تاخ و تاز ملت‌های زیادی بوده و زمانی انگلستان، روسیه تزاری، فرانسه و امپراتوری آلمان برای ایران دعوا می‌کردند و در جنگ جهانی دوم بعد از تضعیف انگلیسی روسیه و آلمان روی ایران تسلط شدند و آن قحطی برای مردم کشور پیش آمد اگر چه سال‌های سال ملت ایران مبارزه می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه طی این دوران سه تا کودتای مهم انجام شد و مردم به صحنه می‌آمدند، اما دولت مردان ایران را هر طور خودشان می‌خواستند انتخاب می‌کردند و مردم را سرکوب کردند تصریح کرد: تا اینکه امام آمد و تمام این گذشته‌ها را آسیب‌شناسی کرد.

وی اظهار داشت: امام انسان بزرگی است که یک کار تاریخی کرده و آوار خرابی‌های سیصد ساله را از روی دوش ملت ایران کنار زد و یک بنیادی درست کرد؛ انقلاب اسلامی یک واقعه بزرگی بود، اما دشمن بیکار ننشست و اولین ائتلاف را شکل داد تا انقلاب را از بین ببرند، اما شکست خوردند.

عضو تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دومین ائتلاف آمریکایی با شوروی‌ها بوده و جنگ هشت ساله را درست کردند تا چیزی به نام جمهوری اسلامی شکل نگیرد، عنوان کرد: در این ائتلاف دوم برپایی دوباره شاهنشاهی هدف بود امام با آن تفکر و ظرافت و رای مردم جمهوری اسلامی تاسیس کرد و نتوانستند انقلاب را از بین ببرند.

رضایی با شاره به اینکه آنها با این ائتلاف می‌خواستند برای از بین بردن این نهال کوچک در دل جمهوری اسلامی با جنگ آن را از بین ببرند و آزادی و استقلال نباشد، گفت: در جنگ هشت ساله و در این ائتلاف دوم پیروز میدان ایران مردم شدند و صدام نابود شد.

وی با اعلام اینکه بعد این دو ائتلاف برای جلوگیری از پیشرفت ایران ائتلاف شوم را تشکیل دادند و همان‌هایی که در دو ائتلاف قبلی بودند در این دوره آمدند و تحریم‌ها را علیه انقلاب و نظام جمهوری انجام دادند، گفت: الان در ائتلاف سوم هستیم و با بیکاری، جنگ اقتصادی، تورم و تحریم‌ها علیه ایران اقداماتی انجام می‌دهند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا افزود: دشمنان چشم طمع به سرزمین ایران دارند چرا که در این سرزمین معادن بزرگ و منابع طبیعی زیادی هست و موقعیت ژئوپولیتیکی و معدنی غنی وجود دارد.

وی با بیان اینکه این عوامل هم برایشان تهدید و هم فرصتی برای آنهاست و طی سال‌هایی که غارت کردند و منابع ایران را بردند خواستند دوبار اینکار را بکنند، اما مردم گام‌های اول را به خوبی برداشتند و طی این سال‌ها به خوبی پیشرفت کرده‌ایم تاکید کرد: باید با اقتدار و کارآمدی زندگی کنیم اگر این را نداشته باشیم سرزمین ما را می‌گیرند؛ همانطور با قدرت جنگ اداره کردیم.

رضایی با بیان اینکه دو مورد در ائتلاف سوم نقش اساسی دارد و آن یکی از عوامل بیرون با احتکار‌های بیرونی و دیگر از داخل و احتکار‌های داخلی است، بیان کرد: در احتکار بیرون جلوگیری از فروش نفت و صادرات نفت ماست که باعث ایجاد تورم در ایران و پایین آوردن ارزش پول ایرانی شدند، اما با تحریم‌ها ارتش ایران صد‌ها برابر توانمند شد و در آینده در همین تحریم اقتصادی، ایران شکوفا می‌شود.

دبیر اقتصادی دولت سیزدهم گفت: یکی از موارد مهم احتکار‌های داخلی نفوذ‌های فرهنگی است که شب تا صبح نشسته‌اند و اجازه ورود جدی و توافقات با شانگهای و پول بریکس را نمی‌دهند و بدی‌های چینی‌ها را می‌گویند یعنی همان لیبرال‌های فرهنگی که در همه جا هستند و حرف علیه ایران می‌زنند.

وی با اشاره به دیگر نفوذی‌های جاسوس که دانشمندان هسته‌ای ما را شهید می‌کنند و اسماعیل هنیه مهمان ما را شهید می‌کنند و بعد فرار می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید مدیریت کشور جهادی شود و به مانند همان دوران جنگ بچه‌های کارآمد و متعهد وارد کار شوند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مسئله مهم وحدت در درون جامعه و امت اسلامی را مطرح کردند که اینها ستون آینده کشور هستند، اظهار داشت: الان در شرایط انقلابی هستیم تا از این ائتلاف سوم و تهدید‌ها بیرون بیاییم؛ این خیمه ولایت یک اجماع ملی است تا انقلاب ما باعث شکوفایی ایران در صنعت و اقتصاد شود. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار